MAN MÅSTE HA VARIT UNG & GALEN FÖR ATT BLI GAMMAL & ERFAREN


Orkar inte blogga, det enda jag gör är att sitta vid datorn
hela dagarna typ, jag orkar ju inte göra nånting längre.
Måste ändra på mina vanor, börja plugga, sluta äta godis
och RÖRA på mig. Jag går bara upp mer & mer i vikt, inte
av muskler utan av fett , alla säger att det är bra hit & dit
men detär de inte, man ska inte gå upp av godis, få finnar,
förkalkningar i blodkärlen, onyttigt fett, och kostar pengar
med allt godis och får dålig energi och allting. Nej nu är det
SLUT PÅ DET!
Ska sova nu, får se om jag vaknar av alarmet imorn har
försovit mig varenda dag för jag inte vaknar när det ringer.
Idag så va det riktigt kul i skolan faktiskt, va typ ensam tjej
så fick va med killarna typ haha, sen kul idrott och slutade
kvart över ett, alla hade gått hem efter lunchen utom
jag, teemu & nicklas haha !


japp, jag har haft såhär långt fint hår,
innan jag gjorde dreads och förstörde hela
skiten, som med allt annat i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0