DÅLIG

Har inte orkat blogga, för massa men.
Va hemma igår från skolan, eller ja jag
gick dit, sen va med en lektion och åkte hem
igen , har sjukt ont i huvudet, har varit hemma
idag med, orkar inte gå imorgon igentligen men
måste försöka iallafall. Har inte gjort nått speciellt
idag, va hs jerry & sara och grattade albin som fyllde 3
år igår iallafall , men annars ingenting. Ska väll duscha
nu snart, sen sova direkt kommer inte orka upp imorgon
och någonting sjukt är att jag har råkat stänga av min
mobil i sömnen 2 dagar i rad nu så alarmet inte har
ringt, hur lyckas man med det? + att jag måste lämna
in mobilen jag har nu igen, eftersom de bara va pappas
lånemobil från elgiganten, och de betyder ingen mobil! :(:(:(
Ska fråga mamma & pappa om de kan kosta på mig en sån
där nokia utan färgdisplay för 100 kr KUL.....



ja fint man skriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0