BÖTER, BESLAGTAGNING, CIVILPOLISER ..

HAHA , förlåt men lite kul. Igår så åkte jag ner till felicia
Fixade musik och brände sen åkte vi ett tag, och sen
så stog typ alla moppekillar vid station och jag bah jaha
liksom åkte förbi, alldeles förfort som vanligt, epa = 30km max
jag köra = ca över 50 km hehe. Så sen ringde telefonen och
så va de mamma som sa att civilpoliser hade tagit alla killar
med moppar och att de troligen såg att jag åkte förfort så
jag vågade inte åka dit igen så felicia & jag parkerade, sen
gick vi ner, och så tog poliserna 3 mopeder på släpkärra haha
och skulle ta med
till fagersta, så kommer teemu och berättar för de tog hans
typ att dom ska kolla dom och sen får tillbaks dem om några
veckor och böter och sånt men han va lika glad för de haha!
sån jäkla tur att mamma ringde hahah.
Stannade på amoore med teemu & felicia ett tag sen åkte hem
kom hem vid typ 11 , urs.


åh mobilen :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0