VILL INTE

Orkar aldrig skriva, har inte tid heller, inga läsare och inget att skriva om så.
Skolveckan har varit så jäkla seg, och just nu är allt så sjukt jävla jobbigt.
Vem fan orkar leva såhär, jag tydligen. Har varit med järva & elin i köping idag, köpte ny foundation och åt mcdonalds . Kul mycket skratt, så att jag kunde glömma alla problem för ett tag.
Synd att de kommer tillbaka när man kommer ja , hem.

just nu , ensam,ledsen,arg och besviken.
Jag orkar inte göra nånting jag har inte gråtit på månader men nu kom de.
Orkar inte röra mig ens, och tror jag har inflamation i kroppen & sover ingenting.
Depp inlägg men ska jag va helt ärlig har ja inte mått såhär psykiskt dåligt på väldigt länge.
Orkar inte en dag till .


Kommentarer
Postat av: JageJag

jag finns alltid :)

2010-10-08 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0