LET ME NOW THAT YOU NEED ME

Prao idag, gick upp och klädde på mig sen åkte dit själv istället
för jävla skit taxi haha.. Gjorde inte så mycket, typ skruva lite och gjorde
nått med nåra lappar . Sen somnade jag direkt jag kom hem och vaknade
typ nyss. Ska duscha snart sen sova igen.

ja måste bara berätta vad som hände igår, för jag hade gått och lagt mig
sen ändra jag bara som vanligt hur jag hade dom, så känner jag hur det
knäcks en bit upp efter leden, och sen kan ja inte röra det kändes som
om nått gick av, och inte nog med det så började det göra så jävla ont
jag har ALDRIG någonsin haft så ont i HELVA MITT LIV tårarna bara
sprutade och jag skrek trodde helt seriöst att en enbit gick av. Mamma & Pappa
trodde det med att de är nå liten ben bit som hamnat snett eller nått fyfan. Är
bättre idag men gör fortfarande ont..


HEHE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0