IN MY HEAD

Längesen nu igen typ. Men har fått order ifrån jenni att skriva haha!
I fredags va jag bara hemma tills på kvällen heheh. Sen i lördags gjorde
inte så mycket på dan, sen efter 6 typ åkte jag till jennifer, kollade film,
fredag den 13 trodde den skulle vara läskigare men va massa blod haha ,
och såklart så måste jag hålla för öronen som alltid HAHA. Va kvar hos henne
länge, sen åkte vi en sväng haha . ;)
Igår så åkte vi till kicki, träffade kusinerna och åt hos henne, för hon fyller år idag
så va där en dag tidigare men. Sen så har hon beställt resten av tapeterna till min
vägg, så de blir lite nytt, sen måste jag köpa nya hyllor.
I veckan har vi prao , jag & felicia är hos ove på bilverkstad , haha gud vad
vi har underhållt varandra idag har inte skrattat så mycket på länge! Vi har fått
montera däck på bil, sen krängt av en massa däck och skruva lite. Kul iallafall!
Sen har jag förresten gått utan smink idag, och utan att platta håret eller nått och
världens fulaste kläder men ja haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0